خبرگزاري امدادگران

در کمیته امداد چه می گذرد؟
متن درج شده در سایت فردا نیوز
مهدي صالحي
بالاخره پروسه تعویض سرپرست کمیته امداد امام خمینی در هفته های اخیر به اوج خود رسید و کامل شد. تحرکاتی که طی چند سال اخیر توسط برخی مقامات مخصوصا آقای عسگراولادی نماینده ولی فقیه در امداد با اصلاح اساسنامه امداد شروع شد و باعث شد تا با یک حرکت از قبل تعیین شده بتواند دو عضو دیگر موتلفه اسلامی یعنی ترقی و انواری را در ابتدا با یک به عضویت شورای مرکزی امداد درآورد. بطوری که آقای عسگراولادی در توجیه این انتخاب در جمع کارکنان امداد می گوید: لیست 50 نفره ای را خدمت رهبری ارائه کردیم و ایشان انگشت خود را روی این دو نفر (حمیدرضا ترقی و انواری) گذاشتند و تاکید کردند که حتما این چهرهای آشنا در شورا باشند _در همان زمان آقای نیری (سرپرست امداد) در برنامه نگاه یک حاضر می شود و وقتی از ایشان دلیل چگونگی انتخاب این آقایان سئوال می شود می گوید چون چهره های آشنا بودند انتخاب کردیم و خدمت رهبری معرفی کردیم و ایشان هم فرمودند: هر که را می خواهید بگذارید ما قبول داریم.
این سخنان متناقض هنگامی از سرپرست امداد و نماینده ولی فقیه شنیده می شود که با سخنان چند هفته پیش آقای عسگراولادی که مجددا در جمع کارکنان امداد انجام می گیرد وارد فاز تازه ای می شود. فازی که سرنوشت سرپرست امداد یعنی آقای نیری را رقم خواهد زد.
آقای عسگراولادی که در فاز اول این برنامه یعنی وارد کردن دو یار موتلفه ای خود به شورای مرکزی موفق شده، این بار با خیزی بلند با اشاره به اصلاح اساسنامه و اینکه سرپرست باید حکم مجددی را دریافت کند، پیشنهاد برکناری سرپرست را عنوان می کند و با جایگزین شدن یکی از آقایان ترقی و انواری (بدلیل عضو شورا بودن ) به جای ایشان موج جدیدی ایجاد تا اولا فرصت چندماهه ای به آقای نیری بدهد و ثانیا شرایط عمومی امداد را برای انتخاب یکی از این دو نفربه عنوان سرپرست و قائم مقام سرپرست مهیا کند.
بااشاره به این مطالب این سئوال در ذهن هر شنونده ای ایجاد می شود که چرا باید موتلفه نهاد امداد را در دست بگیرد و آیا اساسا فردی اگر موتلفه ای نباشد توانایی مدیریت ندارد؟ آیا شما به غیرحزبیهای خود اجازه حضور می دهید؟ آیا این همان دموکراسی است که شما از آن دم می زنید؟ آیا مدیران و معاونینی همچون حسینی, مقدم , پورهاشمی, بحیرایی و... توان مدیریتیشان از مدیران موتلفه ای شما کمتر است؟
قصد من در نوشتن این مطالب فقط اطلاع رسانی به مردم عزیز بوده است و بس.
باتشکر
مهدی صالحی

نظرات بینندگان
علی شهنواز
کمیته امداد یک نهاد سیاسی بوده و از امداد فقط یک نام را با خود یدک می کشد
محمد
بهتراست اسم کمیته امدادراعوض کنند چراکه شیکترین ساختمان اداری ایران است وبهترین نقطه تهران قرارگرفته وزمین درآنجا متری دومیلیون تومان است واگریک محتاجی می خواهد ازجنوب تهران به آنجا برود باید ده هزارتومان کرایه بدهد این کمیته باید اسمش
رابگذارند کمیته سرمایه داری درغیراین صورت باید به جنوب شهرانتقال پیداکند
منبع : http://fardanews.com/show/?id=26700
نظرات (0)

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds