خبرگزاري امدادگران
اندرحکایت داماد سرخانه حاج آقا نیری

مدتی است که شنیده می شود معاونت محترم نیروی انسانی آقای هوشنگ زمانی برای اموری که بنوعی به بخش آموزش و تحصیلات کارکنان مربوط می شود از جمله سئوالات خیلی عادی و یا خیلی تخصصی که به او ارجاع می شود حواله را به آقای جلالی می دهند و آقای جلالی هم که قربانش بروند اصلا" در دسترس نیستند.
در این مورد نظر شما را به موارد ذیل جلب می کنیم :
سازمان مدیریت صنعتی در برخی از شهرستانها مرکز آموزشی داشته و با استاندارد آموزشی دانشگاه اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید که با توجه به اخذ مجوز شماره 421 مورخ 28/12/1369 هیات محترم عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همچنین مجوزشماره 1613/ ن مورخ 27/06/1373 ادره کل طبقه بندی مشاغل – مزد وبهره وری وزارت کار و امواجتماعی رسمیت آن قطعی بوده و دست کم در مراکز استانها دارای مرکز آموزشی می باشد .دوره های این مرکزدر مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد البته بصورت ناپیوسته برگزار می گردد و مدارک آن برای سازمانهائی که مشمول قانون کار می باشند منجمله وزارت نیرو و وزارت نفت معتبرمی باشد برابر اطلاعی که داریم برخی از کارکنان امداد نیز در برخی از استانها از این مرکز فارغ التحصیل شده اند منجمله در استان کردستان که برای بعضی از کارکنان برابر مدرک صادره سازمان مدیرت صنعتی حکم کارگزینی هم صادر شده و مدتها است که با این حکم حقوق و مزایا نیز دریافت می کنند و البته این کار برابر مجوزی است که کارگزینی مرکز کتبا" به امداد استان کردستان اعلام کرده است و لیکن جدیدا" که از آقای زمانی درباره اعتبار این مدارک سئوال می شود ایشان قضیه را به آقای جلالی ارجاع می دهند و آقای جلالی هم خیلی با صراحت عدم اعتبار این مدارک را اعلام می کنند . معلوم نست در کارگزینی مرکز چند نفر حرف می زنند ظاهرا" آقای زمانی با آنکه از نظر چارت سازمانی بالاتر از آقای جلالی است ولی متاسفانه نمی دانیم چرا اینقدر از آقای جلالی حساب می برند. از شواهد برمی آید که "خر" ایشان بیشتر میرود چون ایشان خرسوار ماهری هستند و چیزی جز "خر سواری" بیشتر برازنده ایشان نیست چه برسد رئیس یک دانشگاه (ببخشید پادگان ) اگر غیر از این بود اینقدر یک بام و دوهوا نبود.چرا که مدرک سازمان مدیریت صنعتی توسط سازمانهای معتبر و رسمی دولتی مورد قبول است چرا در کمیته امداد مورد قبول نباشد ؟ اگر بهانه عدم مشمولیت کمیته امداد به قانون کار باشد باید گفت که در خیلی ازجاها سلیقه شما قانون و ملاک عمل است چرا اینجا سلیقه شما قانون نمی باشد ؟ مگر حضرات مدیران دفتر مرکزی منجمله آقای جلالی چطور مدرک و نمره فضائی گرفته اند؟
مطلب بعدی اینکه بدنبال اجرای طرح کارشناس خبره لزوم اخذ مدارک تحصیلی و کسب مدرک دوره های کامپیوتر بیش از پیش جدیتر احساس شد برای همین عده ای از کارکنان با خرج و مخارج خود اقدام به گذارندن دوره های کامپیوتر کردند ولی درباره پرداخت هزینه های کلاس تاکنون هیچ التفاتی نشده است .آقای جلالی بداند در سازمانهای دیگر برای کارکنان دوره های کامپیوتر می گذارند و یا درصورت اخذ مدرک کامپیوتر به میزان یک ماه پاداش به کارکنان پرداخت می شود . بفرمائید مسئول آموزش امداد تاکنون چه کاری در این زمینه کرده است ؟ آیا فقط کارش پاسخ دادن به اعتبار مدارک است آنهم در حد بله و خیر؟ در ثانی بالاخره این آقای جلالی در مرکز چه کاره است و چند پست دارد ؟چرا عموما" برای پاسخگوئی در دسترس نیست ؟
باتشکر از آقای طالبی از دفتر مرکزی که این مقاله را برای ما فرستادند
نظرات (0)

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds