خبرگزاري امدادگران
نامه به رسانه ها و خبرگزاری های داخلی
با سلام
ما جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی هستیم که برای پیگیری حق وحقوق مادی ومعنوی مان به حمایت رسانه ای رسانه ای شما نیازمند هستیم . به همین منظور دست بکار تاسیس یک وبلاگ شدیم که با استناد به افکار سنجی کارکنان این نهاد واظهار نظرهای مردم شریفمان به نقادی رویه های معمول در این نهاد می پردازیم . در وحله اول به این حضرات اقایان شورای مرکزی گفتیم که بیائید ما را حمایت کنید تا ما بتوانیم یک اتحادیه صنفی برای خودمان تشکیل بدهیم ولی تاکنون هیچ پاسخی نشنیده ایم به همین منظور در این مرحله دست بدامن رسانه های داخلی شدیم تا بنوعی خواسته های ما را مطرح نمایند و آقایان را وادار به جوابگوئی کنند و اینقدر در بلندگوها ادعای پائین بودن هزینه را سر ندهند.
ما بدلایلی این خواسته ها را از شما داریم که لازم است این مطالب را بدانید :
1- کارکنان کمیته امداد نه مشمول قانون کار هستند و نه استخدام دولت !!!!! . خوشحال می شویم که برای ما گفته شود سیستم استخدامی کمیته امداد از کدام الگوی قانونی پیروی می کند!!.
2- ادعای پائین بودن هزینه ها در این نهاد یک بازارگرمی بیشتر نمی باشد بلکه این حضرات برای شانیت خدمات دهی کلی روضه خوانی می کنند ولی برای افرادی که انجام دهنده این خدمات هستند ارزشی در خور توجه قائل نیستند . با این دیدگاه بیشتر با انجام هرزینه ها در این نهاد روبرو هستیم که باید بررسی شود چطور بی محابا هزینه های احمقانه را برای به اصطلاح صرفه جوئی و ... انجام می کنند ولی در مواردی مجبور می شوند بعلت ناموغوبی نتایج حاصله , مجددا" هزینه نمایند .
3- هیچ استاندارد کاری در این نهاد چه برای کارکنان و چه برای محیط کار موجود نمی باشند و کیفیت انجام عمل با نظر مدیر ملاک عمل می باشد. جالب است بدانید که پست آبدارچی و خدمتکار و نظافتکار و تلفنچی در واحدهای شهرستانی وجود ندارد و مفاهیمی مثل بهداشت و آرامش روانی وفضای سبز و امکانات مورد نیاز و استاندارد فقط در خوابها قابل بحث و مطرح کردن است .
4- هیچ تعریف ملی برای انجام وظایف این نهاد وجود ندارد به همین لحاظ برای نشان دادن کارهای ظاهری در همه کارها دخالت می کنند و حرف هیچ کس را قبول ندارند و تا ساز مخالف می شنوند از رهبری خرج می کنند و هر زمانی که مساله هماهنگی با دولت مطرح شده ؛ اقایان داد از دست رفتن انقلاب را زدند و خواهان جدا شدن حساب کمیته امداد با دولت شدند و همین تنگ نظری ها باعث شده که تعامل انها با دولت فقط از کانال های محفلی و باندی باشد یعنی اگر نماینده مجلس و یا فلان وزیر و یا رئیس چمهور با اقایان همفکر نباشد کل سیستم دچار مشکل می شود کما اینکه دیدیم که در دوران اقای خاتمی و مجلس ششم چطور با اقایان برخورد شد . ولی درمجلس(شورای اسلامی ) هفتم , بسیار گریه کن دارند نمونه طرح انحلال وزارت رفاه بود که با پیشنهاد اقای مصری از کمیسیون اجتماعی مطرح شد و رای نیاورد وجالب است که بدانید نامبرده قبل از این معاون پارلمانی این نهاد بوده است و از این جمله کارهای عبث ؛ نامه 174نماینده مجلس به مقام معظم رهبری مبنی بر استقلال کمیته امداد است که کلی برای آن خنده و خوشحالی کردند . شاید شما هم بهتر از ما بدانید که اغلب مدیران این نهاد از بستگان نزدیک این حضرات می باشند و عموما" با سنین بالا سالهای سال است که بر این مسندها تکیه کرده اند و تکان هم نمی خورند .
با چنین وضعی و با این اوصاف ادعای تحول و اصلاح و پیگیری حق و حقوق کارکنان مانند بیستون کندن فرهاد است و ما این کار را شروع کردیم و توکل ما هم بخداست و دوست داریم که بی سروصدا قبل از اینکه این حرفها بگوش دشمنان نظام برسد بنوعی مساله فیصله پیدا کند و الا جواب طبیعی ظلم را خواهند دید و در این بین رسالت رسانه ای شما حکم می کند که دست ما را در این راه بگرمی بفشارید و پلی مابین ما و مسئولین این نهاد و مقام معظم رهبری باشید و همواره مقالات منعکس شده ما را در بخشی از سایت و یا نشریه خودتان منعکس نمائید تا ان شاء اله مثمر ثمر باشد .
آدرس سایت ما :www.emdadir.blogspot.com
لطفا" جواب خودتان را به آدرس ایمیل ما بفرستید : emdadgarank@yahoocom
نظرات (1)
در 3:54 PM, Blogger emdadgaran نوشته...

خیلی خوب است لطفا" ادامه دهید

 

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds