خبرگزاري امدادگران
فاجعه
باخبرشدیم که بدنبال کناره گیری یا عزل وزیر رفاه و تامین اجتماعی آقای رئیس جمهور آقای مصری را بعنوان نامزد این وزارتخانه به مجلس معرفی کردند که این اتفاق جای بسی تعجب و تامل دارد چرا که آقای مصری تاکنون از مخالفان و پیشنهاد دهندگان انحلال وزارت رفاه بودند , چطور ممکن است کسی که برای یک وزارتخانه گور حفر می کند را بعنوان وزیر معرفی کرد در ذیل نظر شما را به سوابق آقای مصری جلب می کنم :
ایشان در سالهای قبل اگر اشتباه نکنیم بعنوان مدیر کل استان خودش مشغول بکار بوده است و کم کم با خوش خدمتی و با حمایت سران جناح راست به سمت معاونت مجلس و امور بین الملل کمیته امداد منصوب شدند. بدنبال بالا گرفتن تب ادغام سازمانهای حمایتی و امدادی در اوایل دولت خاتمی ایشان سعی و تلاش زیادی برای تبین افکار باند آقای عسکر اولادی و نیری نمودند. در انتخابات مجلس هفتم بدنبال رای مردم شهرش کرمان به نمایندگی مجلس شورای اسلامی منصوب شدند . ایشان ازجمله نمایندگانی هستند که در اوایل مجلس هفتم طرح انحلال وزارت رفاه را در دستور کار مجلس قرار دادند که کم کم با پس گرفتن جمعی از نمایندگان به سوژه استهزاء تبدیل شد و از اکثریت افتاد . از خوش خدمتی های دیگر این انسان والا مقام دست گردانی نامه 174نماینده مجلس به مقام معظم رهبری بود که در این نامه از ایشان خواستند که کمیته امداد تا قیام قیامت از استقلالی هم سنخ قوای سه گانه برخوردار باشد در این نامه تصریح شده که از خدمات آقایان نیری و عسکراولادی بعنوان قدیمی ترین مسئولین ارشد نظام تقدیر می گردد .مدتی بعد طی یک مصاحبه مطبوعاتی تشکیل این وزارتخانه را غیر قانونی و مغایر با برنامه چهارم توسعه دانسته و خواستار انحلال آن شدند.
جای بسی تامل است برای رئیس جمهور محترمی که شعار عدم حزب گرائی را دادند اینگونه یک سازمان مهمی مثل وزارت رفاه را به شخصی همچون او بسپارند . ما امدادگران کمیته امداد امام خمینی با شناختی که از ایشان داریم عاقبت کار را بسیار خطرناک می دانیم . ایشان در واقع دشمن این وزارتخانه هستند و دراین چند سال ازهیچ کوششی برای تضعیف این وزارتخانه دریغ نکردند. مساله مهم دیگری که خیلی اهمیت دارد تاثیر پذیری ایشان از باند آقای عسکر اولادی و نیری است در واقع ایشان همان حرفهای این آقایان را تکرار می کنند و تمام تفکر ایشان تفکر عسکر اولادی و باند او و تفکر جمعیت موئتلفه است و ایشان از خود ابتکاری ندارد . تفکری که در کمیته امداد رشد کرده باشد بدرد همان دوره عباس قلی خان می خورد چراکه هیچ کاری دراین نهاد بر پایه علمی نبوده و نیست نگاه به دانشگاه و کتابهای چاپ شده و چه و چه نکنید زیرا اینها افراد مختلفی از فک و فامیلهای خود را از دختر عمه و خواهر زاده و برادر و برادر زاده و فرزند نماینده مجلس فلان شهرو .... را در گوشه و کنار به پستهای مدیریتی گمارده اند که حد ندارد و تازه این غیر از افرادی است که به فراخور توسری خوردنهای جناحی (و سر کار آمدن دولتهائی از جناح مخالف ) به سر کار گمارده اند . آقای مصر ی هم زائیده همین تفکرات هستند و تفکر کمیته امدادی بدرد وزارت رفاه نمی خورد . از رئیس جمهور محترم خواستاریم که در انتخاب خود تجدید نظر نمایند و از نمایندگان محترم و مستقل و اطلاح طلب و انقلابی مجلس می خواهیم که به این آقا رای اعتماد ندهند و الا وزارت رفاه را کمیته امداد ببینند!!!!!!!!!!!


خبرگزار ی امدادگران
سایت جدید: emdadir.blogspot.com
ایمیل : emdadgarank@yahoo.com
نظرات (0)

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds