خبرگزاري امدادگران
حاج آقا نیری بود ؟ نه نه من که باورم نمیشه !!

یکی از همکاران محترم مدتی پیش در سفری به مشهدالرضا برای اقامت به زائرسرای میلاد که متعلق به کمیته امداد است رفته بود. القضا حاج آقا نیری هم در همان زمان در همان مکان در مشهد بسر می بردند. این برادر عزیز ما گفته بود که در زائر سرای میلاد در قسمت غذاخوری آن بخشی را با دیوارهای متحرک جدا کرده بودند و بعضی از آقایان و عزیزان بهتر از جانی که خارج از برنامه وارد زائرسرا میشوند در آنجا پذیرائی می شوند آنهم با غذاهائی که از سنخ غذاهای دیگران نبود . ما که این مطلب را شنیدیم به خودمان قبولاندیم و به این برادر گفتیم که نه بابا شاید حاج آقا نیری نبود ؛ یعنی حاج سیدرضا , آخه فک و فامیل های این حاج آقا زیاد هستند که در کمیته امداد هستند و یا ممکن است که در کمیته امداد نباشند و تنها برای استفاده از زائرسرا به آنجا آمده باشند ولی آن برادر به ما گفت : چی میگی بابا من که حاج آقانیری را می شناسم .
مدتی پیش هم خود نویسنده در همان جا به آقای ترقی برخورد کرد که این مساله باعث تعجب شدید من شد چرا که آقای ترقی خودش اهل مشهد است یعنی ایشان یک منزل ناقابل در مشهد ندارند ؟ باز اگرفقط ایشان تنها آمده بودند می گفتیم سفر اداری هست ولیکن ایشان با همه اهل و عیال تشریف آورده بودند .
این زائرسرای میلاد جای بسیار خوبی است باید در جای خودش از افرادی که باعث و بانی این کار خیر شدند تشکر کرد اما چرا بعد از مدتی تا دو سال و یا سه سال هم نوبت بعضی از همکاران نمی شود ؟ چون این مکان برای افراد غیر از کارکنان امداد و یا آنهائیکه بنوعی شایستگی استفاده از این مکان را ندارند (در این شرایط) مورد استفاده قرار میگیرد . من حتی در زمانی افراد خارجی را که تصور کنم اهل لبنان بودند در آنجا دیدم و زائر هم بودند و شک هم ندارم چرا که در پشت همان پرده از آنها پذیرائی شد چرا ؟ اینها که بودند ؟ شما چه تعهدی نسبت به این افراد دارید ؟
و باز از اینها که بگذریم ویلاهای شمال است که دربست و مستقیم کلید آن دردست شورای مرکزی و تابعین آنهاست بیائید ببینید و ببینند که این ویلاها در چه منطقه ای واقع شده است . شنیده ایم که این ویلاها در منطقه سرمایه داران و مرفهین بی درد واقع شده است که بجز این افراد از این مکان استفاده نمی کنند و باز ازآنها که بگذریم ویلاها و اتاق هائی است که در مکانی مثل اردوگاه شهید ربانی شیراز واقع شده است که کلید آن هم مستقیم در دست حضرات آقایان مرکزیون است و هیچ کس به غیر از آنها حق استفاده از این مکانها را ندارد .
با همه اینها فقط داد خدمت به محرومین را برای کارکنان یک لاقبا می زنند و حاضر نیستند این بساط را به هر قیمتی جمع کنند . مگر نبود عثمان ابن حنیف انصاری در یک مجلس میهمانی شرکت کرده بود که عموم افراد آن از سرمایه داران و مرفهین بی درد بودند و آن سفره های رنگینی که برپا کرده بودند . اما وقتی حضرت علی علیه السلام از این قضیه آگاه شده بودند , عثمان را بسیار سرزنش کردند ؟
آقای نیری و آقایان شورای مرکزی و معاونتها ! دیگر حنای شما رنگی ندارد این عوامفربیها را کنار بگذارید و با مردم مانند خود مردم باشید و آنچه را برای خود می خواهید برای دیگران هم بخواهید در غیر اینصورت لا اقل ادعا را کنار بگذارید.

خبرگزاری امدادگران :
www,emdadir.blogspot.com

ایمیل : emdadgarank@yahoo.com

رونوشت :
1- انعکاس درسایت خبرگزاری امدادگران
2- انعکاس به دفتر مقام معظم رهبری
3- انعکاس به خبرگزاریها و جراید خارجی
نظرات (0)

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds