خبرگزاري امدادگران


فذکرفان الذکری تنفع المومنین
منشور وبلاگ امدادگران
بادرود وسلام به روح ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رحمت اله علیه وبا آرزوی سلامتی وطول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت ایت اله خامنه ای مدظله العالی
1- این وبلاگ با نام امدادگران توسط جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی راه اندازی شده است .*
2- راه اندازان این وبلاگ اعتقاد و ان شاالله التزام عملی خود را به قانون اساسی و ولایت فقیه اعلام می دارند.
3- طرح هرگونه مطالب در این وبلاگ لزوما به معنی تختطئه عملکرد کلی این نهاد شریف نمی باشد چرا که هیچ یک از شخصیتهای حقیقی وحقوقی در کشور عاری از عیب وبی نیاز از نقد نمی باشند.
4- مخاطب اصلی مطالب مطرح شده در این وبلاگ شورای مرکزی کمیته امداد ودیگر مسئولین این نهاد وکلیه دستگاههای قانونی ذی ربط کشور خصوصا مقام معظم رهبری بوده که چشم امید ما به عنایت معظم له می باشد.
5- طرح مطالب ومباحث در این وبلاگ خطاب به مسئولین ذی ربط با شیوه طنز و نقدونظر وتذکر مستقیم و در مواردی ارائه راهکار خواهد بود و در مواردی از نظرات کلیه بازدید کنندگان استفاده خواهد شد.
6- راه اندازان این وبلاگ هیچ یک از کارکنان را به خرابکاری – اعتصاب – تعطیلی و... تشویق نمی نماید در صورت وقوع هر اتفاق مسئولیت شرعی – وجدانی و قانونی متوجه راه اندازان این وبلاگ نخواهد بود .
7- مسئولیت نظرات داده شده به مطالب این وبلاگ که بنوعی با هنجارها وعرفیات وقوانین جامعه در تضاد باشد بر عهده راه اندازان این وبلاگ نخواهد بود.
8- اهداف :
الف) تعقیب حقوق مادی و معنوی و انسانی کارکنان مظلوم کمیته امداد در کل کشور و تظلم خواهی صنفی و ان شاء الله تشکیل یک اتحادیه صنفی در صورت ادامه روند فعلی .
ب ) نقد کلی عملکردها – قوانین و رویه های معمول در این نهاد که در مواردی در تضاد با قوانین کشور است .
توضیح :
به اطلاع کلبه بازدید کنندگان محترم اعم از همکاران ودیگران می رساند بس از گذشت 27سال از بیروزی انقلاب اسلامی ومشخص شدن و ضعیت همه نهادهای انقلابی تنها نهادی که بلاتکلیف می باشد کمیته امداد است که اختیار آن فقط به دست چهار نفراست که با سوءاستفاده از اعتماد مقام معظم رهبری هر اقدامی را ولو در تضاد با قوانین کشور وافکار عمومی باشد انجام می دهند و هر جا که لازم دانستند با مستثنی کردن این نهاد خودشان به وضع بخشنامه ومهم تر از آن قانون می بردازند که مغایرت رویه ها وقوانین معمول در این نهاد با دیگر سازمانها از این دسته است که در موارد زیادی سلیقه ای است و ما در جای خود به طرح مصادیق آن اقدام خواهیم کرد. از جمله مواردی که دستخوش سلیقه های شخصی در برابر قوانین کشور است امور نیروی انسانی است که نهایت سوء استفاده و بهره کشی از این قشر می شود و آقایان با آب کشیدن جانماز مدعی بائین بودن هزینه ها هم هستند در صورتی که محصول بائین بودن هزینه ها خرج کردن از دسترج و عمر کارکنان است و متاسفانه هیچ کجا هم باسخگو نیستند . آقایان بعد از 27سال هنوز نتوانستند کارکنان این نهاد را مشمول استخدام کشوری و يا قانون کار نمایند و از جمله مواردی که باید باسخگو باشند همین است که بفرمایند سیستم استخدامی در این نهاد تابع چه الگو وقانونی است ؟
از کلیه بازدید کنندگان محترم درخواست می کنیم حتما ما را با ارائه نظرات وبیشهادات یاری نمایند و در بازدید از این وبلاگ نسبت به مطالب أن نظر دهند .

نظرات (0)

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
آخرين مطالب
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds