خبرگزاري امدادگران
بسم الله الرحمن الرحیم

وزارت محترم کار واموراجتماعی

نظر به اقبال مسئولین و کارشناسان مبنی بر اعمال تغییرات و انجام برخی از اصلاحات در قانون کار جمهوری اسلامی ایران بمنظور کارآمدی هرچه بیشتر و روزآمدکردن این قانون و اعلام آن وزراتخانه محترم در خصوص استفاده از نظرات کارشناسان و تشکلهای صنفی و کارگری , نظر آن وزارت محترم را به موارد ذیل الذکر در جلب می کنیم .

پس از گذشت 27سال از پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای قانون استخدامی خاص که ظاهرا" فقط در کمیته امداد اجرا می شود , وقت آن رسیده است که اجرای چنین قانونی با وجود قانون مترقی کاروقانون استخدام کشوری تعطیل گردد . دیگر هیچ ضرورتی برای بقاء چنین قانونی که دستخوش سلیقه های شخصی و گروهی و حزبی باشد وجود ندارد . حقیقتا" ما که نفهمیدیم متن این قانون و ضرورت اجرای آن چیست و از هر کجا هم که سئوال کردیم جوابی ندادند . در قانون استخدامی خاص هیچ استانداردی برای بهداشت و حقوق و مزایا وشرایط کار و... پیش بینی نشده است . چرا با وجود دستگاه قانون گذار در کشور ووجود قوانین مربوطه باید چنین قانونی حاکم شده و از قوانین دیگر مستثنی شده باشد؟

لذا استدعا داریم یکبار دیگر نسبت به اجرای چنین قانونی تجدید نظر گردد واگر ضرورتی برای قوام و دوام چنین قانونی وجود دارد رابطه آن با قانون کار معین و مشخص گردد چرا که هیچ سازمانی برای پاسخگوئی در قبال چنین قانونی وجود ندارد.

لازم بذکر است خبرگزاری امدادگران توسط بعضی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی وبدلیل عدم اقبال و توجه مسئولین این سازمان نسبت به تشکیل اتحادیه صنفی کارکنان , بصورت وبلاگ اینترنتی به آدرس emdadir.blogspot.com راه اندازی شده است و بصورت غیررسمی تریبون و نماینده کارکنان کمیته امداد امام خمینی می باشد.

خبرگزاری امدادگران
سایت : emdadir.blogspot.com
ایمیل : emdadgarank@yahoo.com


رونوشت :
1- انعکاس در سایت خبرگزاری امدادگران
2- سرپرست کمیته امداد
3- دفتر مقام معظم رهبری
4- خبرگزاریها و جراید خارجی
نظرات (0)

Post a Comment


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds