خبرگزاري امدادگران
وزير رفاه پيشنهادي و حكايت هديه يك ميليوني به نمايندگان كميسيون اجتماعي مجلس

پس از استعفاي پرويز كاظمي از وزارت رفاه، دكتر احمدي نژاد عبدالرضا مصري رئيس فعلي كميسيون اجتماعي مجلس را براي احراز سمت وزارت رفاه به نمايندگان ملت معرفي كرده است.... سوم خرداد ماه عبدالرضا مصري به عنوان رئيس كميسيون اجتماعي مجلس محور دو خبر در رسانه ها بوده كه مطالعه مجدد اين دو خبر در اين مجال كه عدالت و صداقت عبالرضا مصري قرار است مورد محك قرار گيرد، خالي از لطف نيست ...






سوم خرداد 85 / رسانه ها :

جهانبخش اميني نماينده كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي، گفت: صبح امروز روساي يكي از كميسيون‌هاي تخصصي مجلس بين برخي اعضاي كميسيون يك ميليون تومان پول توزيع كرده است.

جهانبخش اميني در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در آستانه انتخابات هيات رئيسه كميسيون‌ها، يكي از روساي كميسيون‌هاي مجلس به اعضاي اين كميسيون يك ميليون تومان پول اهداء كرده است.

وي با انتقاد از عملكرد رئيس مربوطه، اظهار داشت: در شان و جايگاه مجلس هفتم كه يك مجلس اصولگرا است، اين نيست كه رئيس كميسيوني در آستانه انتخابات بين اعضاي پول توزيع كند.

نماينده كرمانشاه با خودداري از افشاي نام رئيس كميسيون مربوطه، افزود: اين عمل باعث تضعيف جايگاه مجلس هفتم مي شود.
اميني، گفت: توزيع پول بين اعضاي كميسيون سوال برانگيز است.

همان روز

عبدالرضا مصري رئيس كميسيون اجتماعي : خبرنگاران گرفتار نشوند/ از پرداخت پول خبر ندارم / فقط به نماينده ها دعوت نامه دادم


پس از آنكه جهانبخش اميني نماينده كرمانشاه در جمع خبرنگاران خبر پرداخت مبلغ يك ميليون تومان از سوي رئيس يكي از كميسيون‌هاي تخصصي مجلس شوراي اسلامي به اعضاي آن كميسيون را اعلام كرد، خبرنگاران پارلماني در راهروي مجلس از روسا و اعضاي كميسيون‌ها در خصوص اين موضوع سؤال مي‌كردند.
هنگامي كه خبرنگاران از عبدالرضا مصري رئيس كميسيون اجتماعي سؤال كردند كه آيا شما به اعضاي كميسيون با ارائه يك پاكت نامه مبلغ يك ميليون تومان پول داديد، گفت: پاكتي كه ما داديم دعوتنامه براي نمايندگان براي حضور امروز آنها در مراسم شهيد شيرودي بوده است و هيچ پولي در آن موجود نبود.
وي در پاسخ به اين سؤال كه پس چرا شما در قبال ارائه اين نامه از آنها امضا مي‌گرفتيد، گفت: جمع‌آوري امضا از نمايندگان در خصوص تبصره 14 قانون كار بوده است و به خاطر ارائه دعوت‌نامه نبود.
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس با تكذيب دادن پول به اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس تصريح كرد: ما ديروز نمايندگان مجلس را جهت حضور در كنگره ملي تجليل از ايثارگران در اجلاس سران دعوت كرده بوديم و امروز هم آنها را براي مراسم باد بود شهيد شيرودي دعوت كرديم و هيچ پولي در اين دعوت‌نامه موجود نبود و بهتر است شما خود را گرفتار برخي شوخي‌ها نكنيد.
مصري گفت: من از اين موضوع اصلاً خبر ندارم شايد يك نفر قرض خود را داخل پاكتي بگذارد و به نماينده‌اي بدهد اين امر دليلي براي طرح موضوع به اين صورت نمي‌شود.

باز هم همان روز

جهانبخش اميني كه خبر مذكور را به خبرنگاران داده بود پس ازاظهارات مصري به خبرنگاران گفت: من خبر را تكذيب نمي‌كنم اما صحبتي كه با من شده اعلام كرده‌اند كه آن پاكت‌ها دعوت‌نامه بود و پول درون پاكت نزد آن رئيس كميسيون امانت بوده كه به نمايندگان پرداخت شده است.
همچنين در راهروي مجلس شوراي اسلامي شنيده شد كه مبلغ يك ميليون تومان،پولي بوده كه كميته امداد امام خميني (ره) جهت توزيع بين محرومين به كميسيون اجتماعي مجلس داده تا آنها بين محرومين توزيع كنند و رئيس كميسيون آنرا توزيع كرده است.

جهانبخش اميني صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام كرد كه رئيس يكي از كميسيون‌هاي مجلس در آستانه انتخابات هيئت رئيسه كميسيون‌ها مبلغ يك ميليون تومان پول به هر يك از اعضاي كميسيون داده اين پول در داخل پاكت بوده كه در قبال تحويل از نمايندگان امضاء گرفته ‌شده است.

افكار عمومي قضاوت كند
فاجعه
باخبرشدیم که بدنبال کناره گیری یا عزل وزیر رفاه و تامین اجتماعی آقای رئیس جمهور آقای مصری را بعنوان نامزد این وزارتخانه به مجلس معرفی کردند که این اتفاق جای بسی تعجب و تامل دارد چرا که آقای مصری تاکنون از مخالفان و پیشنهاد دهندگان انحلال وزارت رفاه بودند , چطور ممکن است کسی که برای یک وزارتخانه گور حفر می کند را بعنوان وزیر معرفی کرد در ذیل نظر شما را به سوابق آقای مصری جلب می کنم :
ایشان در سالهای قبل اگر اشتباه نکنیم بعنوان مدیر کل استان خودش مشغول بکار بوده است و کم کم با خوش خدمتی و با حمایت سران جناح راست به سمت معاونت مجلس و امور بین الملل کمیته امداد منصوب شدند. بدنبال بالا گرفتن تب ادغام سازمانهای حمایتی و امدادی در اوایل دولت خاتمی ایشان سعی و تلاش زیادی برای تبین افکار باند آقای عسکر اولادی و نیری نمودند. در انتخابات مجلس هفتم بدنبال رای مردم شهرش کرمان به نمایندگی مجلس شورای اسلامی منصوب شدند . ایشان ازجمله نمایندگانی هستند که در اوایل مجلس هفتم طرح انحلال وزارت رفاه را در دستور کار مجلس قرار دادند که کم کم با پس گرفتن جمعی از نمایندگان به سوژه استهزاء تبدیل شد و از اکثریت افتاد . از خوش خدمتی های دیگر این انسان والا مقام دست گردانی نامه 174نماینده مجلس به مقام معظم رهبری بود که در این نامه از ایشان خواستند که کمیته امداد تا قیام قیامت از استقلالی هم سنخ قوای سه گانه برخوردار باشد در این نامه تصریح شده که از خدمات آقایان نیری و عسکراولادی بعنوان قدیمی ترین مسئولین ارشد نظام تقدیر می گردد .مدتی بعد طی یک مصاحبه مطبوعاتی تشکیل این وزارتخانه را غیر قانونی و مغایر با برنامه چهارم توسعه دانسته و خواستار انحلال آن شدند.
جای بسی تامل است برای رئیس جمهور محترمی که شعار عدم حزب گرائی را دادند اینگونه یک سازمان مهمی مثل وزارت رفاه را به شخصی همچون او بسپارند . ما امدادگران کمیته امداد امام خمینی با شناختی که از ایشان داریم عاقبت کار را بسیار خطرناک می دانیم . ایشان در واقع دشمن این وزارتخانه هستند و دراین چند سال ازهیچ کوششی برای تضعیف این وزارتخانه دریغ نکردند. مساله مهم دیگری که خیلی اهمیت دارد تاثیر پذیری ایشان از باند آقای عسکر اولادی و نیری است در واقع ایشان همان حرفهای این آقایان را تکرار می کنند و تمام تفکر ایشان تفکر عسکر اولادی و باند او و تفکر جمعیت موئتلفه است و ایشان از خود ابتکاری ندارد . تفکری که در کمیته امداد رشد کرده باشد بدرد همان دوره عباس قلی خان می خورد چراکه هیچ کاری دراین نهاد بر پایه علمی نبوده و نیست نگاه به دانشگاه و کتابهای چاپ شده و چه و چه نکنید زیرا اینها افراد مختلفی از فک و فامیلهای خود را از دختر عمه و خواهر زاده و برادر و برادر زاده و فرزند نماینده مجلس فلان شهرو .... را در گوشه و کنار به پستهای مدیریتی گمارده اند که حد ندارد و تازه این غیر از افرادی است که به فراخور توسری خوردنهای جناحی (و سر کار آمدن دولتهائی از جناح مخالف ) به سر کار گمارده اند . آقای مصر ی هم زائیده همین تفکرات هستند و تفکر کمیته امدادی بدرد وزارت رفاه نمی خورد . از رئیس جمهور محترم خواستاریم که در انتخاب خود تجدید نظر نمایند و از نمایندگان محترم و مستقل و اطلاح طلب و انقلابی مجلس می خواهیم که به این آقا رای اعتماد ندهند و الا وزارت رفاه را کمیته امداد ببینند!!!!!!!!!!!


خبرگزار ی امدادگران
سایت جدید: emdadir.blogspot.com
ایمیل : emdadgarank@yahoo.com
مصري برنامه‌هاي خود را تشريح كرد
۴ مهر ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۱۶:۵۷
تعداد بازديد: 1832
كد خبر: ۴۹۲۲۹
عبدالرضا مصري، فرد پيشنهادي براي تصدي وزارت رفاه و تامين اجتماعي بر ايجاد نظام جامع رفاه اجتماعي و تاسيس بانك اطلاعاتي گسترده‌اي از مردم ايران تاكيد كرد. به گزارش ايرنا، مصري در حاشيه جلسه علني روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت كه اساس برنامه‌هاي او در اين وزارتخانه با توجه به سند چشم انداز بيست ساله كشور و برنامه چهارم توسعه خواهد بود. مصري اين دو سند را دو ركن اساسي برنامه‌هاي خود توصيف كرد و ادامه داد: قوانين و مقررات مصوب در مجلس همراه با اهداف و سياست‌هاي دولت، محورهاي تعيين‌كننده برنامه‌هاي وزارت رفاه را تششكيل مي‌دهند.وي ارائه طرح‌هاي متعدد را حق نمايندگان دانست و گفت: هيچ وقت نمي‌توان نظرات نمايندگان مجلس را پيش‌بيني كرد و بايد منتظر نظرات مجلس در خصوص مسائل مختلف ماند. مصري ايجاد نظام جامع رفاه اجتماعي را كه به گفته او زيربناي آن، تاسيس بانك اطلاعاتي گسترده‌اي از مردم ايران است، مورد تاكيد قرار داد و گفت:" متاسفانه گفته مي‌شود ۷۰ ميليون دفترچه بيمه خدمات درماني در دست مردم است، اما ۲۰ تا ۳۰ ميليون نفر هنوز تحت پوشش بيمه نيستند.وزير پيشنهادي رفاه و تامين اجتماعي با اشاره به «يكپارچه‌سازي بخش‌هاي حمايتي از مردم» گفت: كميته امداد امام خميني ۵ ميليون نفر و سازمان‌هاي ديگر نيز تعداد زيادي را تحت حمايت خود دارند كه بايد در جهت يكپارچه‌سازي اين بخش‌ها به سرعت اقدام شود. وي در پاسخ به سوالي درباره ادغام وزارت رفاه و تامين اجتماعي با وزارت بهداشت و درمان توضيح داد: ادغام اين دو وزارتخانه مشكلاتي دارد كه براي حل آنها وزارت رفاه و تامين اجتماعي شكل گرفت. اگر اين دو وزراتخانه قابل ادغام با هم بودند، قطعا اين اقدام پيش از اين صورت مي‌گرفت.مصري ادامه داد: با ادغام سازمان‌هاي خدمات درماني در وزارت بهداشت، مجموعه‌هاي مجري و ناظر در يكديگر ادغام مي‌شوند كه اين مسئله در هيچ جاي جهان پسنديده نيست
دليل بركناري وزير رفاه
۳ مهر ۱۳۸۵ - بعد از ظهر ۱۴:۲۴
تعداد بازديد: 25904
كد خبر: ۴۹۰۹۲
يك مقام مسئول در وزارت رفاه گفت: عدم رعايت ميثاق‌‏نامه توسط وزير رفاه مهمترين دليل بركناري وي است. به گزارش ايلنا، اين مقام مسئول در وزارت رفاه و تامين اجتماعي، افزود: يكي از دلايل بركناري وزير رفاه استفاده از افراد چندپستي در وزارت رفاه بود، به نحوي كه برخي از مديران كل وزارت رفاه، همزمان عضو چند شركت و موسسه ديگر نيز بودند. به گفته اين مقام مسوول در وزارت رفاه، استفاده از افراد نالايق در وزارت رفاه يكي ديگر از دلايل بركناري وزير رفاه عنوان شده است. وي تصريح كرد: در طول تصدي وزارت رفاه توسط مهندس كاظمي اين وزارتخانه خروجي خوبي نداشت و طبق تحقيقات صورت گرفته 50 درصد اخبار اين حوزه توسط سازمان‌‏هاي زيرمجموعه اين وزارتخانه اعلام مي‌‏شد و خود وزارت رفاه كمتر از 5 درصد حجم اخبار را به خود اختصاص ‌‏داده است. وي يادآور شد: خريد باشگاه استقلال توسط وزارت رفاه يك اشتباه محض بود و باعث شد وزير رفاه از بسياري از وظايف خود باز بماند. اين مقام مسئول در وزارت رفاه، عدم ثبات مديريت وزير رفاه گفت: متاسفانه وي مشاوران خوبي را انتخاب نكرده بود و به همين دليل در اين وزارتخانه سابقه بسيار بدي از خود به جاي گذاشت. وي در پايان يادآور شد: مهم‌‏ترين دليلي كه دولت براي بركناري وزير رفاه اعلام كرده، عدم رعايت ميثاق‌‏نامه است.

اولين گام احمدي‌نژاد براي ترميم كابينه: وزير رفاه بركنار شد
۳ مهر ۱۳۸۵ - قبل از ظهر ۹:۴۶
تعداد بازديد: 19731
كد خبر: ۴۹۰۳۵

رئيس جمهوري در پايان ميثاق يكساله خود با وزيران در اولين گام با وزير رفاه و تامين اجتماعي خداحافظي كرد. به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، هنوز از جانشيني قطعي پرويز كاظمي كه حدود يك سال پيش تصدي وزارت رفاه و تامين اجتماعي را به عهده گرفت، خبري در دست نيست. پرويز كاظمي كه در بررسي عملكرد وزارتخانه متبوع خويش نمره قابل قبولي كسب نكرده بود و به همين دليل تقاضاي ترك دولت را داشت كه احمدي نژاد اين درخواست را قبول كرد. وزير رفاه از نزديكان خود در اين وزارتخانه خداحافظي كرده است و قرار است تا چند روز آينده كارهاي اداري محوله را انجام دهد. از محمدي زاده استاندار خراسان رضوي، هاشمي معاون وزير كشور و بختياري استاندار اصفهان و داود مددي رئيس سازمان تامين اجتماعي به عنوان جانشينان احتمالي كاظمي ياد مي شود هرچند كه خبر ادغام وزارت نوپاي رفاه و تامين اجتماعي نيز به گوش مي رسد. طبق قانون دولت موظف است يكي از وزارتخانه ها را منحل نمايد كه اصلي ترين گزينه وزارت رفاه و تامين اجتماعي مي باشد. رئيس جمهوري در سال گذشته ميثاقنامه اي را با وزرا به امضاء رسانده بود كه بر اساس آن مقرر شده بود در صورت عدول از آن درباره ادامه كار وزيران در سال آينده (85 فعلي)تصميم گيري شود. متن كامل ميثاق نامه رئيس جمهور با وزيران پيشنهادي به اين شرح بود: «بسم الله الرحمن الرحيم الذين ان مكناهم في الارض اقامواالصلوه واتواالزكوه و امروا بالمعروف و نهوا عن المنكر ولله عاقبه الامور (حج41) اللهم عجل لوليك الفرج والنصر واجعلنا من انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه و احفظ قائدنا «ميثاق نامه دولت اسلامي» اينجانب با امضاي اين ميثاق نامه در پيشگاه الهي و در محضر حضرت ولي عصر(عج) به قرآن مجيد سوگند ياد مي كنم تا زماني كه در دولت اسلامي مسئوليت دارم پاسدار و مجري تعهدات زيرباشم و با همه توان در تحقق آن بكوشم: 1- همه توان خود را صرف تحقق اهداف و برنامه هاي دولت اسلامي به ويژه اصول عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي كشور كه برخاسته از اصول انقلاب اسلامي است، نمايم. 2- با همه توان از ارزش ها و فرهنگ اسلامي از جمله ولايت مطلقه فقيه، دين مداري، ايثارگري، شهادت طلبي، جانبازي در راه خدا، آزادي و آزادگي، ساده زيستي، پاكدستي، پاكدامني، صداقت در گفتار و سلامت درعمل و رعايت شعائر اسلامي دفاع نموده و در راه ترويج آن بكوشم. 3- مدت زماني را كه در دولت اسلامي حضور دارم، وقف خدمت صادقانه و متواضعانه به مردم و رفع مشكلات آنان و پيشرفت كشور نموده و از حقوق مردم دفاع نمايم و در مقابل بدخواهان ملت و متجاوزان به حقوق عمومي با قدرت بايستم. 4- در گزينش همكاران، شايسته سالاري و معيار تقوا، مجاهدت در راه خدا، شجاعت، مردمداري، كارداني و كارآمدي، ساده زيستي، روحيه خدمت گزاري و عشق به مردم را بر هر معيار ديگري ترجيح دهم و از هر نوع رابطه بازي، گروهگرايي و جناح بازي به شدت خودداري نمايم. 5- با همه توان در جهت موفقيت دولت تلاش نمايم، موفقيت خود را در موفقيت و پيروزي دولت بدانم، از تصميمات دولت به طور كامل تبعيت نمايم و در اجراي آنها بكوشم و از هر اقدام ناهماهنگ جداً خودداري نمايم. 6- همراهي و همدلي و وحدت اعضاي دولت و كار جمعي را يك اصل خدشه ناپذير دانسته و از هر اقدامي كه اين اصل را خدشه دار كند، خودداري نمايم. با شجاعت نظرات خود را در دولت مطرح كنم، همه امور را در درون مجموعه دولت بررسي نموده و تصميم نهايي را ولو مغاير با نظر خودم باشد با جديت و صداقت اجرا نمايم و از طرح مسائلي كه موجب وهن دولت در اذهان مردم گردد، اجتناب كنم. 7- در مدتي كه در دولت حضور دارم از هر نوع فعاليت اقتصادي شخصي و تلاش براي جمع آوري ثروت بپرهيزم و به دريافتي از دولت در زندگي شخصي اكتفا نمايم. 8- در حفظ بيت المال و كاهش هزينه هاي دولت و جلوگيري از ريخت و پاش ها و مصارف غيرضرور و اسراف با همه توان بكوشم. 9- در ارتقاي كيفيت كار و تحقق برنامه هاي دولت درافزايش بهره وري تلاش نمايم. 10- با همه توان با اشرافيگري دولتي، تجمل گرايي، فقر، فساد و تبعيض مبارزه نمايم. 11- خدمت به محرومين و مناطق محروم را در سرلوحه اقدامات خود قرارداده و آن را يك ارزش بي بديل بدانم. 12-همه جاي ايران عزيز و همه ايرانيان گرامي را شايسته خدمتگزاري دانسته و در راه آباداني و رفع محروميت از همه آنان با تمام توان بكوشم. اين ميثاق يك تعهد الهي است و عدول از آن به هر ترتيب به منزله نقض تعهدات اسلامي است.» گفتني است ميثاق نامه مذكور پيش از ارائه اسامي وزراي پيشنهادي به مجلس توسط آنان امضاء شده است.


وقتی قدرت حرف زدن نداری یعنی همین طور
تعطیلی سایت خبرگزاری در میهن بلاگ چرا؟؟؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حاج نیری سرپرست محترم کمیته امداد امام خمینی (ره)

پس از شش ماه از آغاز بکار سایت خبرگزاری امدادگران و استقبال بسیاری از کارکنان و مخاطبین عام از راه اندازی این سایت متاسفانه شاهد بودیم که سایت میهن بلاگ در اقدامی ناشایست اقدام به فیلتر کردن این سایت یا وبلاگ نموده است . ما بطوردقیق نمی دانیم که چه کسی و یا چه کسانی و یا چه سازمانی باعث چنین کاری شده اند ولیکن حافظه تاریخی ما از آنجائیکه بخاطر داریم باند شما بخصوص جمعیت موتلفه و حاج اقاعسکراولادی با نفوذی که در بازارو اصناف داشته اند ضمن پیگیری این قضیه در ارتباطی که با گردانندگان میهن بلاگ داشته اند خواستار تعطیلی این وبلاگ( خبرگزاری امدادگران ) شده اند .درتحلیل این واقعه نکاتی چند قابل تامل و تفکر می باشد. اول آنکه آقایان فکر می کنند با تعطیلی یک تریبون دیگر هیچ صدائی بلند نخواهد شد و حال آنکه اشتباه می کنند این حضرات سر خودشانرا مانند کبک در زیر برف فرو میبرند که نه چیزی را ببینند و نه چیزی را بشنوند غافل از آنکه درآن بیرون ها چه خبر است !!. آقایان نمی خواهند بشنوند که زیردستان و فامیلهاهای آنها مسبب چه گرفتاریها در این نهاد هستند!! دوم آنکه آقایان با اینکار فکر کردند که دیگر همه چیز تمام شد غافل از آنکه ما قبلا گفته بودیم که اگر بی توجهی ببینیم دیگر سروکار ما باخبرگزاریها و جراید خارجی است . الان هم باید بعرض شما برسانم که بدنبال این اقدام شما ؛ سایت خبرگزاری امدادگران به آدرس جدید emdadir.blogspot.com با پشتیبانی یک سرورخارجی مجددا" راه اندازی شده است و دوباره خواب را از چشمان شما و دوستان شما خواهیم گرفت . باید بدانید ما دیگر از دست شما و امثال شما خسته شده ایم چرا نسبت به نظام با حالت طلبکارانه برخورد می کنید چرا نمی خواهید بعد از سه دهه از مدیریت , از این سازمان کناره گیری نمائید؟ چرا می خواهید هنوز این سازمان را با سنت عباسقلی خانی اداره کنید ؟ چرا اگر منطق دارید به انتقادها و ایرادات ما جواب نمی دهید و تنها را حذف و برخورد قهر آمیز را در پیش می گیرید ؟ چرا ازاعتماد مقام معظم رهبری سوء استفاده می کنید ؟ چرا بعد از سه دهه تکلیف استخدامی کارکنان را مشخص نمی کنید ؟ چرا اطلاع رسانی از امور خودتان نمی کنید ؟ چرا در خصوص شیوه های مدیریتی و سازمانی از علوم روز و روشهای علمی استفاده نمی کنید ؟ چرا مدیران منصوبی شما بصورت عمری هستند و فقط زن صیغه ای یا حضرت عزرائیل باید باعث تعویض آنها باشد ؟ حتی مفاسد مالی هم خیلی وقتها نظرتان را نسبت به مدیران عوض نمی کند؟ چرا تا توانسته اید فامیلهای خودتانرا در مناصب گماشته اید ؟ چرا با مدیران نامدیری که مسبب مشکلات و مسائل زیادی هستند و سوء مدیریت آنها باعث بوجود آوردن زیانهای مالی وحیثیتی زیادی برای این تشکیلات شده است برخورد نمی کینید ؟ اینبار سرو کارما بشتر با دنیای خارج است قبلا هم گفته بودیم که اگر روزی این مسائل سراز رادیهای بیگانه درآورد از ما گله نکنید چرا که ما همه راههای مسالمت آمیز را با شما طی کرده و اتمام حجت نمودیم . حالااگر زیر دستان شما عرضه آنرا دارند و دستشان به سرور خارجی می رسد (که نخواهد رسید) ؛ بیایند و دوباره سایت ما را تعطیل کنند !! درضمن این اقدام شما (تعطیلی سایت قبلی) بی پاسخ نخواهد ماند ؛ منتظر پاسخ باشید . بیخودی دنبال پلیس بازی و موش و گربه بازی نیاقتید چون ما را پیدا نخواهید کرد ووقت گرانقدرتان را تلف می کنید و از رسیدگی به احوال محرومین و ولی نعمتان انقلاب باز خواهید ماند!!!

خبرگزاری امدادگران www.emdadir.blogspot.com

Email: emdadgarank@yahoo.com

رونوشت :

1- انعکاس در سایت جدید خبرگزاری امدادگران

2- دفتر مقام معظم رهبری

3- نشریات و خبرگزاریهای خارجی


ليست وبلاگهاي به روز شده
.::Dadkhahi::.
منو
امکانات
لينکها در صفحه جديد
تشکر






Powered by WebGozar

You will be redirected to the script in

seconds